Serviciu clienți
+40 31 630 8768
(luni-vineri, 9-17:00)
0 0,00 lei
cu TVA

Returnarea bunurilor și reclamații


Dacă produsele nu vi se potrivesc din orice motiv, le puteți returna. Trimiteți un formular de returnare împreună cu produse, pe care o completați și le trimiteți împreună cu mărfurile și o copie a facturii înapoi la adresa de mai jos. Vom trimite banii pentru mărfurile returnate în contul d-voastră. Returnarea produselor prin RO Posta (Posta Romana) nu este posibilă, coletul nu va fi acceptat.

În caz de schimb de produse pentru o altă dimensiune, culoare sau tip, este necesar să creați o nouă comandă.

Coletăria.ro
97956929

Drumul Osiei 53–55,
062395 București,
Romania

Este necesar să se menționeze codul 97956929 pe pachet - fără el, transportul nu va fi livrat.

Produsele trebuie să fie nedeteriorate, neuzate, nespălate și trebuie să poarte etichetele originale care făceau parte din produse la livrare.

Puteți descărca formularul de retur AICI.

Rambursările pot fi solicitate prin retragerea din contract

La exercitarea dreptului de retragere din contract, produsele trebuie returnate nedeteriorate, în ambalajul original, fără semne de utilizare, inclusiv toate accesoriile. Dacă îndepliniți toate condițiile pentru returnarea produselor, banii pentru colet vă vor fi trimiși prin transfer în contul d-voastră. Cumpărător - consumator nu are dreptul la rambursarea costurilor plătite vânzătorului în legătură cu livrarea mărfurilor de către transportator.

Retragerea din contract face parte din termeni și condiții.

Reclamație

Pentru o gestionare cât mai rapidă a reclamațiilor vă recomandăm următoarea procedură.

Înainte de a trimite reclamația, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresă info@bontis.ro. Trimiteți-ne e-mail cu subiectul Reclamație, descrieți pe scurt defectul și precizați despre ce produs este vorba. Atașați o fotografie a produsului defect și, dacă defectul poate fi identificat din fotografii, o fotografie detaliată a defectului. După primirea e-mailului, specialistul nostru vă va contacta în cel mai scurt timp cu propunere pentru cea mai convenabilă soluție.

În ceea ce privește exercitarea drepturile care decurg din erori, vom proceda în conformitate cu Procedura noastră de Reclamație. Înainte de a trimite reclamația, citiți cu atenție Procedura de Reclamații, astfel încât reclamația să poată fi procesată cât mai repede posibil și dvs. să fiți mulțumiți.