Serviciu clienți
+40 31 630 8768
(Lu-Jo, 9-17)
info@bontis.ro

Transport și plată


Moduri de transport

  • PacketaLivrare prin Packeta (Punct de Livrare sau Z-BOX) 12 Lei

    De îndată ce predăm coletul d-voastră către Packeta, veți primi un e-mail informativ despre expedierea acestuia. Numărul coletului va fi inclus și în e-mail.

    La https://tracking.packeta.com/ro/tracking/search, puteți urmări unde se află coletul d-voastră utilizând numărul de expediere.

    Punct de Livrare:
    În ziua livrării
    la punctul de livrare selectat din Pick-up, va fi trimis un SMS la numărul de telefon oferit de d-voastră cu privire la posibilitatea ridicării coletului. Aici veți găsi parola pentru orele de colectare și deschidere ale punctului de distribuire ales. Totodată, vă va fi trimis un e-mail, unde veți găsi aceleași informații și, în plus, ziua pînă în care coletul d-voastră va fi păstrat la punctul de livrare.

    Z-BOX:
    Trebuie să aveți aplicația Packeta descărcată pentru a ridica pachetul.
    În ziua livrării
    la Z-BOX-ul ales, vei primi o notificare din aplicația Packeta că pachetul poate fi ridicat. În aplicație vei găsi un buton pentru a deschide Z-Box-ul, și orarul de funcționare. În același timp, vei primi un e-mail cu aceleași informații, plus ziua în care pachetul va ajunge la Z-BOX. Timpul standard de ridicare este de 2 zile.

    Transport de pachete până la 5 kg.

  • Livrare prin GLS (colet privat) 24 Lei

    De îndată ce predăm pachetul d-voastră către GLS, veți primi un e-mail informativ despre expedierea acestuia. Numărul pachetului va fi inclus și în e-mail.

    La https://gls-group.eu/RO/ro/urmărire-colet.html, puteți urmări coletul utilizând numărul expedierii.

    În ziua livrării, GLS vă va anunța prin e-mail și SMS despre timpul probabil preconizat în care va avea loc livrarea (în acest mesaj veți găsi, de asemenea, un link pentru urmărirea expedierii și numărul către curier). Veți ști astfel dacă veți fi prezent în acel moment, sau cineva, pentru a prelua coletul.

    Dacă acest lucru nu este posibil și pierdeți perioada de livrare, aveți diverse opțiuni pentru livrare ulterioară. Veți primi un e-mail sau un mesaj text care conține un link care vă va duce direct la aplicație, unde există o imagine de ansamblu a opțiunilor pentru livrarea ulterioară a coletului d-voastră. Alegeți cea mai bună modalitate de livrarea coletului pentru d-voastră când încercați să primiți coletul din nou.

    Transport de pachete până la 3 kg.

    Prezentare generală a opțiunilor secundare de livrare

    • livrare la aceeași adresă într-o anumită zi
    • livrare la o nouă adresă
    • preluare la depozitul GLS
    • acordarea consimțământului pentru depozitare (de exemplu, în partea de pe terasă, sub scări etc.)
    • refuzul de a prelua
  •  Livrare prin serviciul de curierat Urgent Cargus prin intermediul PPL (Pachet privat) 24 lei

    De îndată ce punem coletul dvs. către PPL, veți primi un email de informare despre expedierea acestuia. În acest e-mail veți avea numărul coletului și link-uri către pagini unde, după introducerea numărului de colet, veți putea urmării mișcarea acestuia și puteți modifica datele de livrare.

    Pe site-ul www.pplbalik.cz puteți imediat după introducerea numărului de colet, schimba adresa și data de livrare. Pe paginile www.ppl.cz puteți de asemenea urmării mișcarea coletului.

    În ziua livrării, pe numărul de telefon menționat vi se va trimite prin SMS, un termen aproximativ de livrare în interval de două orele (de exemplu, între 13:00-15:00) și numărul de telefon al șoferului. Livrarea coletelor are loc implicit în zilele lucrătoare de la ora 8:00 până la ora 18:00.

    Plata prin card de credit

    Dacă pur și simplu nu aveți numerar la îndemână, puteți plăti numerar la livrare prin card de plată. Șoferii sunt echipați cu un terminal de plată mobil și o imprimantă.

Modalitate de plată

  • Card de plată sau transfer expres GRATUIT

    • Comanda poate fi plătită și online sau prin transfer expres prin gateway-ul de plată GoPay.

  • Transfer bancar GRATUIT

    Informațiile de plată vor fi trimise la adresa d-voastră de e-mail împreună cu confirmarea comenzii. Sau puteți plăti prin transfer dintr-un cont la orice bancă în contul nostru la UniCredit Bank, numărul contului RO62BACX0000002044950000, SWIFT: BACXROBU. Ca simbol variabil, vă rugăm să utilizați întotdeauna numărul d-voastră de comandă. Imediat ce banii sunt creditați în contul nostru, vom trimite expedierea.

  • Plata la livrare 10 lei

    Bunurile vor fi trimise cu plata în numerar la livrare, întreaga sumă va fi încasată de la client de către curier sau angajatul Coletăriei.

 

Produsele livrate rămân în proprietatea vânzătorului până la plata integrală a prețului de achiziție.

Bontis.ro echipa de expediere vă va răspunde cu plăcere la orice întrebare cu privire la termenele de livrare si plată. Ne puteți contacta telefonic la 40 31 630 8768 sau prin e-mail la info@bontis.ro.